Ugrás a tartalomra
képzések szakkereső Kommunikáció és médiatudomány MA

Kommunikáció és médiatudomány MA

Digitális média
médiatechnológiák
társadalmi jelenségek
zeneipar
tartalomfejlesztés
kreatív írás
tervezés és kivitelezés
Képzés munkarendje
nappali
Oktatás nyelve
magyar
Képzési idő
4 félév
Képzés indulása
Szeptember
Ponthatár (legutóbbi)
MNA 72/MNK 80
Finanszírozási forma
Állami ösztöndíjas
Önköltség összege
320 000 Ft/félév

Nem elég csak jól írni, beszélni - ismerd meg, mi működteti a kommunikációs rendszereket, láss bele, mi mindenre való a média és a kommunikáció.


Miért ezt a szakot válaszd?

Érdemes ezt a mesterszakot választanod, ha érdekel a kommunikáció és a média világa, ha szeretnéd megérteni az egyes társadalmi és kulturális jelenségeket, valamint a digitális platformok működését. Neked való ez a szak, ha szeretsz írni, szívesen gyártasz kreatív tartalmat, szívesen adsz elő, vagy vonz a zeneipar és a szubkultúrák világa. Szintén neked való ez a mesterszak, ha kíváncsi vagy az üzleti élet kommunikációs kihívásaira, vagy részt vennél kommunikációs kampányokban. Ezen a szakon nemcsak elméleti felkészítést kapsz, hanem a gyakorlatban is kipróbálhatod, fejlesztheted magad, amihez az ország vezető egyetemének innovatív környezete biztosítja a hátteret.

Miről szól a képzés?

A képzés célja olyan kommunikációs szakemberek képzése, akik ismerik a modern társadalmat működtető bonyolult kommunikációs rendszereket, a kommunikáció és a média fontosabb intézményeit és eszközeit, továbbá képesek sikeres kommunikációt tervezni és folytatni.

Kommunikáció- és médiaszabályozás
Nyilvános kommunikáció
Szervezeti és intézményi kommunikáció
Kommunikációs és médiatechnológiák
Internet policy és digitális médiagazdaságtan
Digitális és online tartalomfejlesztés
Digitális és online vizuális kommunikáció
Digitális zeneipar
Kampánytervezés
Tárgyalási stratégiák
Üzleti kommunikáció
Meggyőzéstechnika
Kulturális iparágak
Kreatív iparágak
Szubkulturális gazdaságok
Politikai médiagazdaságtan

Milyen szakmai kompetenciákkal fogsz gazdagodni?

A kommunikációs szakember feladata, hogy az általa létrehozott tartalmakkal hatást érjen el, és értse is azok működési mechanizmusait. Ebben csak az lehet sikeres, aki tudja értőn és kritikusan elemezni a különféle kommunikációs jelenségeket, ismeri a legújabb kommunikációs eszközöket, és alkalmazni is tudja azokat. A mesterszak elvégzésével olyan tudásra teszel szert, amellyel képes leszel kommunikációs projektek tervezésére és megvalósítására. Emellett segítünk abban, hogy megtanulj jól írni, hatásosan beszélni és meggyőzően prezentálni. 

Milyen területek közül választhatsz?

A mesterképzés során az alábbi specializációk közül választhatsz:
- digitális média
- kommunikációtervezés;
- kulturális iparágak;
- vizuális kommunikáció.

Miből finanszírozd?

A képzésen államilag finanszírozott vagy önköltséges formában is részt vehetsz, utóbbi kifizetéséhez az egyetem ösztöndíjait igénybe veheted. Lehetőség van az önköltség csökkentésére, szociális támogatásra és rengeteg teljesítményalapú ösztöndíjas juttatás megszerzésére.

Nézz szét az egyetem kínálta ösztöndíjlehetőségek között!

Ösztöndíj lehetőségek